لوکس ترین و زیباترین ساختمانهای تهران

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ تعداد بازدید : 287

همیشه کنجکاوی خاصی پیرامون زندگی افراد سرشناس، سلبریتی‌ها و طبقه ثروتمند جامعه وجود دارد. این که این افراد به کدام رستوران‌ها می‌روند، کدام باشگاه‌ها را برای ورزش انتخاب می‌کنند و در کدام نقاط شهر زندگی می‌کنند، معمولاً سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شود. در بین جنبه‌های مختلف زندگی قشر مرفه، یکی از مهم‌ترین و به اصطلاح توی چشم ترین موارد، آپارتمان‌هایی است که این افراد برای زندگی انتخاب می‌کنند.
مسلماً در هر شهری از هر کجای ایران که زندگی کنید، با پروژه‌های متعدد آپارتمان‌سازی روبرو شده‌اید. شاید آپارتمان‌هایی را دیده باشید که از فرط زیبایی حسابی دلتان را برده باشند و هوس زندگی در آن‌ها به سرتان زده باشد. اما در ادامه معرفی چند برج لوکس مسکونی تهران را خواهیم داشت. برج‌هایی که هوش از سرتان ببرند و امکانات بی نظیر آن‌ها شما را شگفت زده کند. بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید!
 

مجتمع چناران پارک رزیدنس

مجتمع چناران پارک رزیدنس

مجتمع چناران پارک رزیدنس در خیابان فرشته، در منطقه الهیه شمال شهر تهران قرار داشته و توسط معماران برجسته پایتخت، فرزاد دلیری و امید غلامپور طراحی و اجرا شده است. مجتمع چناران پارک رزیدنس به عنوان مجلل ترین و گران ترین مجتمع ایران از امکانات بسیار و معماری زیبایی برخوردار بوده و از نظر کیفیت ساخت شرایط بسیار خوبی را دارا می باشد. توجه معماران و سازندگان این مجموعه به تمامی نیاز های یک زندگی مرفه موجب شده تا مجتمع چناران پارک رزیدنس با آخرین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا،مجموعه ای کامل و ایده آل برای زندگی لوکس پسندان باشد.

 

برج آلتون کورت

برج آلتون کورت

یکی دیگر از برج های معروف و لوکس پایتخت، برج 24 طبقه آلتون کورت می باشد که در منطقه پارک مهر نیاوران، در شمال شهر تهران قرار گرفته است. این برج لوکس که در 18 طبقه مسکونی اجرا شده است مشتمل بر 60 واحد مسکونی بوده و توسط مهندس منصور وکیلی طراحی و با نظارت آقای هورآذر اجرا شده است. این مجموعه تمام عیار دارای پنت هاس هایی بسیار زیبا و مجلل می باشد که به صورت دوبلکس و تریبلکس، در طبقات بالایی برج تعریف شده و از امکانات بی نظیری برای یک زندگی ایده ال بهره مند هستند.
 

برج بین المللی تهران

برج بین المللی تهران

برج بین المللی، بلندترین برج مسکونی تهران بوده و در ضلع شمالی بزرگراه حکیم قرار گرفته است. این مجموعه عظیم که شامل ۴۳ آپارتمان سوئیت، ۱۷۲ آپارتمان دوخوابه، ۳۱۳ آپارتمان سه خوابه، ۱۶ آپارتمان چهارخوابه، ۱۱ آپارتمان پنت هاوس تریپلکس و ۱۷ واحد تجاری می باشد در 56 طبقه اجرا شده است و از فضاسازی مناسبی برخوردار است. طراحی این برج به گونه ای است که از طرح چلیپا بهره گرفته و به همین سبب در تمامی طبقات نورگیری مناسب برای فضای واحد ها را شاهد هستیم. برج بین المللی تهران دارای ارتفاع 162 متر بوده و در عین حال، استاندارد های لازم برای مقاومت در برابر زلزله را نیز دارا می باشد. این برج بلند مرتبه به سبب استقامت در برابر زلزله 10 ریشتری به عنوان مقاوم‌ترین برج ایران شناخته شده و دارای شرایط متفاوت و ایده آلی برای زندگی می باشد.

برج مسکونی رولکس فرمانیه

 

برج مسکونی رولکس فرمانیه

حتی اگر پیگیر زندگی خصوصی سلبریتی‌ها هم نباشید، احتمالاً به گوشتان خورده است که علی دایی در یک پنت هاوس فوق‌العاده مجلل در پایتخت زندگی می‌کند! این پنت هاوس افسانه‌ای در برج لوکس مسکونی رولکس در فرمانیه واقع شده است و در کنار 51 واحد دیگر در این برج ساختمانی، محل زندگی افراد ثروتمند و سرشناس در تهران است. با کمی جستجو در اینترنت متوجه می‌شوید این برج را با نام برج لاکچری علی دایی هم می‌شناسند.
شاید جالب باشد بدانید که کریم باقری هم با سکونت در برج مسکونی رولکس فرمانیه به نوعی همسایه علی دایی محسوب می‌شود. 

برج شیک روما رزیدنس در کامرانیه تهران

برج شیک روما رزیدنس در کامرانیه تهران

در لیست معرفی برج‌های مسکونی تهران روما رزیدنس ، باید گفت که برج ساختمانی روما رزیدنس یک شاهکار به‌تمام‌معنا در بین برج‌های مسکونی تهران است.
این برج لوکس مسکونی در 15 طبقه ساخته شده است و واحدهای آن هرچه از طبقات پایین به سمت بالا حرکت می‌کنیم، متراژ بیشتری پیدا می‌کنند؛ به طوری که از 350 متر به 926 متر خواهیم رسید. اما شاه واحد اصلی همان پنت هاوس است که در 1400 مترمربع و آن هم دوبلکس ساخته شده است
واحدهای برج ساختمانی روما رزیدنس همگی حداقل دارای سه اتاق خواب و یک اتاق مستر هستند و برخی از واحدها اتاق کار، اتاق کودک و اتاق مهمان را هم دارا هستند. به علاوه، سیستم‌های صوتی، موسیقی، کنترل دما، کنترل روشنایی و تهویه نیز کاملاً به شکل هوشمند برای واحدها طراحی شده‌اند تا ساکنان بتوانند تنها با فشردن یک کلید، موسیقی دلخواه خود را پخش کنند یا میزان روشنایی خانه را تغییر دهند.

از لوکس بودن این واحدها و نقشه‌های معماری متفاوت آن‌ها هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. به طور کلی گچ‌بری‌های لوکس، ویوی فوق‌العاده اتاق‌ها، استفاده از پتینه کاری و... از مواردی هستند که برج رزیدنس روما را از هر نظر متمایز می‌کنند. ساکنان این برج به فضاهای سبز چشم‌نواز همراه با آب‌نما، استخر، سینما، لابی 1000 متری، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و ده‌ها مورد دیگر دسترسی دارند که همگی نمادی از زندگی مجلل و لاکچری طبقه مرفه جامعه هستند.
 


با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

آخرین آگهی های خرید و فروش ملک

آخرین آگهی های رهن و اجاره ملک

phone-sib